tisdag 12 januari 2010

Trött dag..

Ja ush, vet inte när jag somnade skönt och sov en hel natt sist.. är totalt helt slut idag. Jag har superproblem att kunna somna efter detta med pappa, kan ligga vaken hela nätterna, det börjar märkas nu! funderar på att få utskrivet insomningstabl som jag kan ta på helgerna när gubben är hemma.

Nog om det. Idag har jag varit hos min goa vän Stina på frukost, det va mysigt.. va längesedan vi sågs. Sedan har det väll inte hänt så fantastiskt mycket, Isak har haft kompis här och barnens farmor har varit på besök. Kaninburen som jag snickrat på blev klar idag också, så de små ullbollarna fick flytta dit i kväll. Det är inte så avancerat som det låter dock, gjorde en dörr till shettisens gamla spilta och satte nät runt.. men jag är liite orolig över vår jägarkatt som gärna uppehåller sig i ladan, kan katter döda kaniner? han har tidigare tagit ganska stora råttor och till och med ekorrar.. inget förvånar mig när det gäller den katten, han har sett kaninerna hela sommaren och suttit vid deras bur.. nåja det är ialla fall låst och stängt in till stallet så dit kommer han inte så länge ingen öppnar. Får se hur han beter sig i morgon när jag är med.

Igår somnade mina barn som stockar innan klockan var åtta, idag verkar det vara svårare att slappna av.. de ligger men har inte somnat än, att inte Elina somnat är inte så jättekonstigt, jag ertappade henne med att sova i soffan kl 16 när hon tittade på film..

Nä nu får jag ta en ny kik för att se om barnen slocknat.

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar