fredag 4 september 2009

Djuren.. våra älskade ullbollar!

Här kommer lite bilder och info om våra fina djur!

Här är Blundur från Lilla Bu som jag ska köpa, han står på Stallarholmen i Stockholm, hans pappa är Sproti Von Aubachtal & mamma är Vök Fra sydra-kolugili.
Han kommer troligtvis hem till oss under hösten...


Lysingur från Österbodarne är numera min änglahäst, en trogen vän jag haft i 15 år som jag aldrig kommer att glömma!
Hans pappa var Gloi fra Gunnarsholti & mamman var safira fra Ketilstödum,mul...


Här är vårt lilla busfrö Kaxina! hon skall köras in och senare ridas in, ska bli barnens ridhäst och min lilla körhäst, om det går som tänkt...


Barnens kanin Upsy Daisy, hon är av rasen hermelin/dvärgvädur...



Barnens och min andra kanin Tingeling, hon har stam och ska ev senare visas hon är av rasen lejonhuvad kanin...



Min katt Gigolo han är av rasen chinchilla perser, han kan inte jaga men försöker gärna.. på flugor och gräshoppor...
Vi har en katt till vår råttjägare Nemo han är en vanlig röd bondkatt, har inga bilder för tillfället men det kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar