tisdag 8 september 2009

Bättre från förkylningen.. barnrytmik!

Idag känns det lite bättre från min förkylning jag åkte på under helgen, dock är min hals inte riktigt som den ska.. hostar och har ont men idag kan jag iaf prata!!

Idag tänkte jag ta med mig mina barn på barnrytmiken, det var längesedan och de behöver aktiveras..

Det är fint väder idag, fint väder för en ridtur!! men det blir det inte.. tyvärr, här står alla hagarna tomma.. så tråkigt, men jag har ju korna som går vid sidan av mina hagar! dom är mysiga så länge de håller sig på sin sida av staketet!

Längtar tills mina hagar blir fulla med spring igen av busiga små hästar och visst blir det så! snart :-)

Titta nedan på bilderna av huset, som vanligt glömde jag skriva rubrik! men det är varken första eller sista gången jag glömmer det!

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar